Experimentar la frustració ens ajuda a créixer.

Com acompanyar els infants en aquest camí.

28 d’abril / a les 20:00 h / ESCOLA L’ESPILL

CONFERENCIANTS:

Fa 10 anys que la Gemma va obrir un despatx de psicologia i coaching a Manresa i el dedica a acompanyar persones en processos de canvi i creixement personal. Actualment, treballa amb la Clàudia Sala.

Blog Ad litteram, a l’Instagram @litteram i al Facebook de GCPC.

Gemma Calmet

Psicòloga, terapeuta i coach

Clàudia Sala

Psicòloga infantil i juvenil i exalumna de l’Espill

Gràcies per la Xerrada!:

Experimentar la frustració ens ajuda a créixer.

Cada curs, el Consell Escolar organitza una xerrada per tractar temes al voltant de l’educació sorgits de les reunions de delegats que interessen o neguitegen a les famílies. El dijous passat, dia 28 d’abril, vam gaudir de la presència de la psicòloga, terapeuta i coach Gemma Calmet i de la psicòloga infantil i juvenil (i exalumna de l’Espill) Clàudia Sala.

La xerrada va girar al voltant de la gestió de la frustració en els infants. Com podem experimentar-la per tal que ens ajudi a créixer i com acompanyem als nostres fills i filles en aquest camí.  La xerrada va tenir una gran afluència de famílies, en total, prop més d’una cinquantena de persones que van assistir i escoltar el col·loqui de les conferenciants.

Tècniques com la de “l’espagueti cru/espagueti bullit” van captivar als pares i mares que, entre rialles i apunts, anaven parant atenció a tot allò que se’ls explicava referent a les emocions dels infants.

La trobada va tenir un toc d’humor i un aire distès que va ajudar a amanir tots els conceptes que es van anar tractant al llarg de l’hora i mitja que va durar la xerrada.

Moltes gràcies a tothom per participar i voler crear coneixement comú com a Comunitat Educativa!