Les vivències més divertides

Un cop acabat el curs escolar, l’Espill, conjuntament amb l’equip de pares del Consell Escolar, organitza durant 4 setmanes uns tallers d’estiu de caire lúdic. Generalment, el fil conductor d’aquests tallers tenen relació amb el tema general del curs.

Es fan activitats matinals de caire plàstic al llarg de la setmana i el divendres es fan sortides d’activitats diverses com escalada, aventura, piragüisme, caminades, piscina… A més, s’organitza una nit d’acampada a l’escola en què els més grans gaudeixen d’una vetllada inoblidable amb els seus companys.

• LLOC: Escola l’Espill.
  • EDAT: Per a nens i nenes de P2 a 6è.
  • EXCURSIONS: Cada setmana es proposa una sortida per tal d’ampliar el tema que s’està descobrint durant la setmana. Podem anar a fer excursions per l’entorn, o bé geocaching, un dia a la platja, sortides a visitar un refugi d’animals, o la setmana de la piscina i dormida a l’escola… Fins i tot hem arribat a volar amb globus! Cada curs, les activitats varien, ja que cada tema ens porta noves experiències. Quines seran les d’aquest curs? Les voldràs provar amb nosaltres?! T’hi esperem!