Les vivències més divertides

Un cop acabat el curs escolar, l’Espill, conjuntament amb l’equip de pares del Consell Escolar, organitza durant 4 setmanes uns tallers d’estiu de caire lúdic. Generalment, el fil conductor d’aquests tallers tenen relació amb el tema general del curs.

Es fan activitats matinals de caire artístic al llarg de la setmana i el divendres es fan sortides d’activitats diverses com aventura, piragüisme, caminades, piscina… A més, s’organitza una nit d’acampada a l’escola en què els més grans gaudeixen d’una vetllada inoblidable amb els seus companys.

• LLOC: Escola l’Espill.
  • EDAT: Per a nens i nenes de P2 a 6è.
  • EXCURSIONS: Cada setmana es proposa una sortida per tal d’ampliar el tema que s’està descobrint durant la setmana. Podem anar a fer excursions per l’entorn, o bé geocaching, un dia a la platja, sortides a visitar un refugi d’animals, o la setmana de la piscina i dormida a l’escola… Fins i tot hem arribat a volar amb globus! Cada curs, les activitats varien, ja que cada tema ens porta noves experiències. Quines seran les d’aquest curs? Les voldràs provar amb nosaltres?! T’hi esperem!

ESTIU 2022: Viu un estiu prehistòric

Vine a viure un estiu amb el clan dels troglodites espiller@s.

Muntarem un campament prehistòric, anirem de caça, pesca i recol.lectarem aliments. Serem artistes i artesans prehistòrics i l’última setmana farem una gran celebració i reunió de tots els clans.

TRETS GENERALS:

HORARI: 8:50 A 13 h

Els dimarts i els dijous TOTS: JOCS D’AIGUA

El dijous  TOTS: REUNIÓ DE CLANS (Activitat conjunta)

Els grans d’EI5 fins a 6è: dimarts ROBÒTICA i els divendres SORTIDA

Servei Carmanyola fins les 3 de la tarda

1a SETMANA DEL 27 A L’ 1 DE JULIOL

“MUNTEM UN CAMPAMENT PREHISTÒRIC”

Petits i Grans ens convertirem en un autèntic clan de troglodites i ambientarem el pati amb les nostres cabanes per a totes les setmanes. Ens inventarem el nom del clan i pintarem un gran mural rupestre. Farem un taller de pa i el dijous una gran festa d’inauguració.

Els grans el divendres sortida de matí a Viladordis, al pont de les Arnaules a buscar Nummulites.

2a SETMANA DEL 4 AL 8 DE JULIOL

“ANEM DE CAÇA, RECOL.LECTA I PESCA”

Aquesta setmana petits i grans farem de caçadors i amb la recol·lecció farem uns tallers com ara: Taller de marroquineria (treballar el cuir), taller de llavors, jocs cooperatius de caçar i recol·lectar i una gimcana amb tot de proves per a ser uns bons caçadors i unes bones caçadores.

I els grans, també farem un esmorzar prehistòric, i el divendres anirem d’excursió al Parc Turó de Can Mates a Sant Cugat del Vallès fins a les 2 del migdia.

3a SETMANA DE L’ 11 AL 15 DE JULIOL

“ARTISTES, ARTESANS I ARTESANES PREHISTÒRICS”

Aquesta setmana ens convertirem en grans artistes i farem taller de fang, de joies, d’herbes remeieres, entre altres.

El dijous muntarem un mercat prehistòric amb tot el que haurem elaborat.

La sortida d’aquesta setmana per al grup de grans serà fins a les 5:30 de la tarda, anirem al Parc Arqueològic de les Mines de Gavà i a la platja de Gavà a dinar i refrescar-nos.

4a SETMANA DEL 18 AL 22 DE JULIOL

“FESTA I CELEBRACIÓ DE TOTS ELS CLANS”

Aquesta última setmana ens pintarem la samarreta dels tallers amb pigments naturals, farem un ritual per la Lluna i un ritual del Solstici d’Estiu, ballarem danses prehistòriques i celebrarem una gran festa de comiat amb jocs gegants, jocs de cucanya i una mostra dels tallers.

Els grans el dijous 20 ens quedarem a dinar a l’escola, a la tarda anirem a la piscina de Castellnou i a les 8 tornarem a l’escola per a sopar i dormir fins l’endemà!!!!!!!!