Aquest tercer trimestre l’hem encetat amb la celebració de la Festa de la Primavera!

El dissabte, el dia de Sant Jordi, el Consell Escolar de l’escola va muntar, com cada any, la paradeta de llibres i roses al passeig de Manresa! Aquest curs, ha tingut molt bona rebuda per part de tots i totes vosaltres, hi ha hagut una participació excel·lent! Malgrat el temps que, a estones, no acompanyava massa, vam poder gaudir d’un dia ple de contes i flors! Moltes gràcies a tothom per a col·laborar.

Per acabar la festa, hem aprofitat per fer el dia del llibre sota el braç, on cada un de nosaltres, hem portat un llibre per recomanar i compartir amb els companys i companyes de la classe! Quina passada!

Un dia ple d’històries, personatges i roses que hem gaudit de valent!

A part, a l’escola hem celebrat la festa de la primavera, avui dilluns 25. Just arribar al pati, hem pogut veure l’escola decorada amb motius florals i amb uns personatges prehistòrics ben divertits ambientats amb la llegenda de Sant Jordi, que bonic!

Al mati, tots els grups hem fet un taller d’elaboració de roses. Han quedat precioses! Un cop les hem tingut enllestides, hem sortit al pati i ens les hem intercanviat amb una altra classe; és a dir hem regalat la nostra rosa a un nen o nena d’un altre grup i n’hem rebut una. També ens hem fet un petit regal literari: un conte, una dansa, una cançó… Quin matí tan bonic que hem viscut!