JOCS FLORALS 2022

Aquest dijous passat dia 12 de maig vam celebrar els XXXI Jocs Florals i el XXIX Premi Alba de l’Escola l’Espill al Museu de la Tècnica. Després de dos anys sense poder gaudir de manera conjunta d’aquesta festivitat tan esperada i estimada per tota la Comunitat Educativa a causa del covid, l’escenari és va omplir de somriures de les criatures guardonades i d’aplaudiments dels companys i companyes i familiars il·lusionats.

L’acte va iniciar-se amb una actuació musical a càrrec de les classes Dents de Sabre i Sílex (5è i 6è de primària) que van oferir dues cançons usant instruments com els ukeleles, els xilòfons i metalòfons i flautes. Acte seguit es va passar a presentar el jurat composat, com cada curs, per una família, una mestra de l’escola, una exalumna i una persona de l’àmbit literari. Finalment, es van anunciar els infants guanyadors de cada una de les categories (prosa, poesia i còmic) així com també de l’esperat Premi Alba i de la categoria mixta i adults. Tanmateix, també es va premiar amb un lot de contes per a cada aula felicitant  a tot l’alumnat pel seu esforç i dedicació. Un acte en el qual la literatura i el plaer per llegir i escriure són els principals ingredients i a on l’emoció compartida i el companyerisme en són la cirereta del pastís.