PENSEM EN VERD

L’Escola ja des dels seus inicis, es va definir en ser una escola arrelada al medi del qual formava part. Educar els/les nostres alumnes en contacte amb la natura i la societat ha estat el nostre objectiu ja que els fa coneixedors/es i partícips de la realitat que els envolta i per tant, persones  capaces d’actuar d’una manera raonada, compromesa, respectuosa i equilibrada en  l’entorn social i natural que els és propi.

Actualment la preocupació pel medi ambient és més generalitzada i la necessitat de prendre consciència  de les nostres accions i les conseqüències que aquestes generen, més urgent i imprescindible. Els canvis en la societat, els costums i els hàbits deixen una petjada que cal minimitzar. És per això des de l’escola renovem estratègies i ampliem recorreguts per  sensibilitzar a tota la comunitat educativa: famílies, mestres i alumnes, de la necessitat de la sostenibilitat en les nostres accions.

Sí, l’abella que treballa cooperativament i que fa que el món vegetal sigui viu i es regeneri. Ella representarà  les nostres accions perquè, igual que ella, hem de treballar molts/es i junts/es per escampar vida i conservar-la al màxim.

L’abella i el lema han estat proposats pels infants delegats de les classes de primària, també han presentat i triat la seva representació gràfica. Aquí la teniu, un punt verd per escampar vida col·lectivament.

Com diem a la carta de compromís i al nostre projecte educatiu: L’escola educa vers la sostenibilitat, per sensibilitzar tota la comunitat educativa de la importància de les nostres accions dins i fora de l’escola, per tal de minimitzar la petjada ecològica  des d’un model sostenible.

Salut i sostenibilitat un repte de tots i totes per a tots i totes.

Comitè ambiental de l’Espill.