EL FUMERA A L'ESCOLA

El Fumera ja ha arribat a l’escola, amb els seus ulls grossos ens espia a tots i totes per a xiuxiuejar-li al Tió i, així, ajudar-lo a escollir els nostres regals! Quina il·lusió tornar-te a veure per la Torre, Fumera!

Fumera, ets màgic i essencial en aquests dies tan bonics!

Ara sí que el Tió pot comptar amb l’ajuda del Fumera, entre els dos podran veure tot el què fem a l’Escola i lo bé que ho fem! Segur que el Fumera, ens sorprendrà cada dia a un espai diferent de l’escola, però ja podeu veure lo bé que es busca el lloc on ens pot veure a tots i a totes… A veure on estarà demà?!

Avui, 22 de desembre, hem celebrat la Festa de l’Hivern! Aquesta festa sempre va acompanyada de moltíssima il·lusió i somriures, l’escola s’omple de llum i emoció i això, es palpa a cada cantonada de la nostra torre. Des de principis de desembre, hem tingut l’especial companyia del Tió, un divertidíssim tió que ens visita any rere any i que alimentem entre tots i totes perquè pugui cagar ben fort el dia esperat! Però, sabeu? El Tió no està sol en aquesta escomesa! Té l’ajuda incondicional del seu amic Fumera, que des de la setmana passada ens espia per saber si fem entremaliadures i poder-li xiuxiuejar tot al Tió! Aquest Fumera… és ben espavilat! I cada dia, els ulls dels nens i nenes el busquen sense parar per saber a on s’ha amagat i saludar-lo amb una gran rialla!

Així doncs, avui hem pogut celebrar aquesta festa tan esperada! El Fumera, per fi, ha baixat de les teulades de l’Espill i ens ha visitat a cada classe i li hem pogut donar la mà i fer-li una forta abraçada! Com ens l’estimem…! També hem cagat el Tió i, aquest, ens ha sorprès amb uns regals per totes les classes! Gràcies Tió!

Ara ens toca descansar, jugar i passar-ho bé, però amb moltes ganes de tornar a veure’ns ben aviat! Bones festes a tothom!