EL DIJOUS LLARDER

A l’Espill ens agrada celebrar totes les festes culturals. Enguany, per celebrar el Dijous Llarder hem fet diferents sortides. Per una banda, els nens i nenes d’Educació Infantil, hem anat al “Bosquet” de Sant Fruitós de Bages. Les Coves (Llar d’Infants) i les Cabanes (EI3) van jugar i compartir una estona més que divertida. Els Dòlmens (EI4) i els Cromlecs (EI5), a més a més, van aprofitar per a fer una caminada pels voltants del poble, envoltats d’un bonic entorn natural.

D’altra banda, els i les alumnes d’Educació Primària van fer una caminada des de l’escola fins a les Pintures Rupestres ubicades a Sant Fruitós de Bages.

Tots i totes vàrem compartir un matí fantàstic, al costat dels companys i companyes i amb un esmorzar tradicional més que deliciós.