El pròxim dilluns, dia 15 de novembre, tindrem entre nosaltres una persona molt esperada: en Marc Boada, divulgador científic conegut i reconegut en els mitjans de comunicació per la seva tasca en el programa “Quèquicom!”, la publicació de llibres sobre ciència i la seva tasca dins la Fundació Pèndulum entre altres coses.

En Marc ens farà uns tallers de ciència i prehistòria: La descoberta del foc i la descoberta dels metalls. També, ens ensenyarà diverses eines i estris prehistòrics que estan relacionats amb grans invents d’aquells temps.

Hi passarem gairebé tots els i les alumnes de l’escola per cicles. Al matí: CS, CM i CI i a la tarda, en format més breu, els nens d’EI3, EI4 i EI5.

Amb aquesta gran diada per conèixer la TECNOLOGIA PREHISTÒRICA començarem la nostra SETMANA DE LA CIÈNCIA en la qual segons cada nivell i cicle es faran un seguit de tardes d’experiències i experiments que ja anireu coneixent.