EDUCACIÓ FÍSICA PISCINA A DIR-GIMBE

Al llarg del primer trimestre, la classe de segon ha assistit a la piscina del Dir-Gimbe  en el marc de la campanya de promoció de les activitats aquàtiques que promou cada curs escolar l’Ajuntament de Manresa, per les escoles que s’hi adhereixen.

Quasi totes les piscines de Manresa  acullen els nens i nenes al llarg d’unes 10 sessions, una per setmana, de les escoles que s’inscriuen a l’Ajuntament. També hi ha la gratuïtat de l’entrada a la piscina i dels monitors/es necessaris segons la quantitat de nens i nenes que hi assisteixen.

Ja són uns quants cursos en que el cicle inicial de l’Espill, hi participa amb els cursos de primer i segon. Els nens i nenes de primer hi aniran el tercer trimestre.

Aquest programa de promoció vol acostar i fer que els nens i nenes assoleixin un nivell mínim d’autonomia, i/o millorar-lo en el medi aquàtic.