Els nens i nenes de la Llar d'Infants comencen la vida a l'Espill

Entre alegria i nerviosisme els més petits i petites de l’escola han iniciat aquesta etapa de la seva vida. Tot i la inseguretat que els ha provocat el fet de separar-se de les persones que més estimen, les Coves cada dia estan més familiaritzades amb l’entorn i van establint vincles amb les persones que formem part d’aquest grup.

Intentant respectar a l’infant i als seus ritmes, escoltant i observant les seves necessitats i gràcies a la bona disposició i acompanyament de les famílies, el procés de familiarització, de mica en mica, està sent un èxit. Nosaltres estem molt contentes de compartir el dia a dia amb tots i totes vosaltres. És un plaer poder gaudir i acompanyar les Coves que cada dia ens sorprenen amb els seus descobriments i manera de ser i fer.

Familiars, infants i mestres formem un gran equip que ens permetrà, de ben segur, passar un magnífic curs plegats.

Isabel i Susanna