Aquesta ha estat una setmana plena de noves experiències pels infants d’EI3 on les emocions han estat a flor de pell. Durant el període de familiarització els nens i nenes s’enfronten a grans canvis i a la classe de les Cabanes, mestres i famílies formem equip per fer que aquest moment sigui respectuós en vers a les necessitats de cada un d’ells i elles i busquem estratègies per mostrar-los que, a l’escola podem viure grans descobriments i aventures i, alhora, ser estimats i protegits. Així anem creant vincles que ajuden a afrontar aquest moment de canvi.
Des de l’escola oferim entorns i materials perquè experimentin i manipulin buscant crear curiositats i dubtes que anirem resolent a través de l’experiència.
Aquesta setmana hem creat construccions amb material divers ric sensorialment, hem fet experimentació amb sorra de platja, hem fet d’artistes, hem gaudit de les rampes i els cotxes (ens encanten!), hem descobert el Minimon de la platja i dels dinosaures, hem triat el nom amb el qual ens identificarem com a grup i encara hem tingut temps de fer una gran festa de confeti!

Famílies i infants de les Cabanes, benvinguts i benvingudes a una nova aventura on creixerem tot caminant junts!

Laia